Novi Sad
26.01.2022.
12:40 > 13:01
Stanovnici okoline Bulevara Evrope zatražili su održavanje zbora građana, jer se protive izgradnji vijadukta za novi novosadski most.
  • Sremac

    31.01.2022 08:14
    Sremac
    Prodajem plac sa sremske strane, svež vazduh, mnogo zelenila, milina prava.
    Ili menjam za stan na Bulevaru Evrope.
  • Lale

    30.01.2022 23:45
    Previse dugo
    Eto vec dve decenije pasivnosti nas gradjana je doprinelo ovakvom stanju. Grad raste i mora da se razvija. Samo sto se od samog pocetka gradi tako da beton i cigla zauzmu skoro svaki kvadratni metar. Zelenila jedva da ima, niti ima dovoljno parking mesta. Imamo prazna obecanja kako se drugi delovi grada nece pretvoriti u Grbavicu ili Novu Detelinaru.
    Sto se tice Bulevara Evrope, prvenstveno mislim na stanove sa pogledom na ulicu. Mogu razumeti da ih kupuju ljudi koji dolaze sa strane ili za iznajmljivanje. Nisu znali za bolje, dok drugi nece ziveti u njima. Ukoliko je kupio neki starosedelac, zanima nas dijagnoza. :)
  • Pitanje

    30.01.2022 08:39
    Kakva je ova gradska vlast, kada ovako urušava životnu sredinu građana?

  • Munjo

    29.01.2022 17:29
    Marta i kiselo grožđe
    Marta nema pojma gde počinje vijadukt ako ga bude bilo a dok ne nauči ponudiću joj moj stan na tom sindikalcu za 2.350€ sa popustom kao za nju:))
  • novosadjanin

    29.01.2022 14:32
    kako kome..:-)
    Kupio sam kucu u donjoj kamenici pre 4 godine , bas sa ciljem da se sklonim od betona i guzve.

    Nama "kamenicanima", ovaj most ce biti zlata vredan.

    Taj vijadukt, ako "pretekne" ce uciniti da ce bul evrope postati prvenstveno biznis deo, ne verujem da ce vlasnici izgubiti , apropo vrednosti nekretnina.
    Drugi par rukava je zivot porodica, misljenja sam da ni sada nije tamo adekvatno za malu decu, ako bude autoput na 30m visine, bice neodrzivo.
  • Cica_NS

    29.01.2022 09:34
    @Deki
    Daleke '98 kad smo gradili kucu, UTU planovi nisu predvidjali ni bulevar ni most ni zgrade do 2021 godine. Zato smo se i odlucili na kupovinu, da pobegnemo iz centra koji se zaukao sa gradnjom.
    Nepunih 5 godina kasnije, nice prva zgrada a za njom i jedna traka bulevara. Planovi se skrabaju i prave novi. Trenutno planiraju, pored mosta koji ce da nam neosporno pogorsa kvalitet zivota, da uzmu deo placa da bi napravili parkige za sve silne Telepske automobile. Jupi nama.
    Tako da - proveri informacije pre nego sto krenes da uzleces pun pravednosti. Nesto se mislim da ces sa svojim stanom uskoro na svojoj kozi osetiti koliko brzo planovi postanu puj-pike-ne-vazi.
  • Marta

    28.01.2022 21:42
    ha!
    Zar je moguce jos vise narusiti kvalitet zivota na Adamovicevom naselju, Telepu i tom sindikalnom Bulevaru? Nigde parkinga, nigde zelenila, nigde parka, nigde nicega. I sad ih brine zagadjenje i buka. Pre ce biti da ih brine sto ce im cena stanova biti prepolovljeba (tj.realna).
  • Онисим

    28.01.2022 15:06
    Колико у Новом Саду има високе господе чији очеви или дједови нису из села, а нека су вјерујте ми и старија од Новог Сада и по 1000 год.
  • Realno

    28.01.2022 14:19
    Logicno je da most bude negde između Futoga i Begeča.
  • Vlada

    28.01.2022 13:42
    @Kec

    Samo ti uživaj, ali kad budeš hteo da se spustiš u grad, moraćeš da se guraš na Mostu slobode.
  • Brka

    28.01.2022 11:32
    @Kec
    I ja komšo, evo me na Popovici, gledam na grad, imam svoje dvoriste, bazen... Zaista ne znam kako nekom moze biti lepse u gradu?
  • Станко

    28.01.2022 11:20
    Ха ха коментар
    Нека г Бодрожс оде у Лондон. Да би могла живети, мораће изнајмити стан у Пекаму... а тамо железница, оно што зову метро, иде у висини трећег спрата.
  • Dragan

    28.01.2022 09:08
    Ah
    Pitali stariju ženu u Hrvatskoj što ne protestuju što će blizu njihovog mesta biti skladište radioaktivnog otpada iz Krškog.Ona reče-šta vredi,oni će uraditi kako su naumili,pare i pozicije su podeljene tako da nema zašto se buniti (RTL).
  • Kec

    27.01.2022 22:39
    Most
    Ne sme se popustiti pred ucenama nekolicine građana koji sebično razmišljaju,za budućnost Novog sada i Srema treba bar još tri mosta.Mostovi povezuju ljude,obale i stvaraju da budemo bliži.Kome smeta buka neka preseli na periferiju kao i ja.Živim u miru na obroncima Fruške gore,dišemo punim plućima.
  • Komentator

    27.01.2022 21:08
    Komentar
    Možete se vi buniti, skupljati oni će svakako uraditi kako oni budu smatrali, ipak su to sve stručnjaci za saobraćajnice koji dva semafora ne mogu da usklade.
  • Saša

    27.01.2022 17:34
    zapravo...
    Taj most ni ne treba tu da bude. Četiri mosta na po kilometar razmaka, a sledeći u Bačkoj Palanci ili Beški? Ovaj je trebao da bude na pravcu Futog-Beočin i da se napravi obilaznica oko N. Sada na taj način.
  • Bojan

    27.01.2022 15:01
    @mirkonee

    Ne, vi što se doseljavate iz svojih sela biste da živite u velikom gradu, nama je dosta i Novi Sad. Samo je zeznuto što će ovo kampanjsko botovanje pomoći taman koliko je pomoglo i oko garaža - znači nimalo.
  • Dimitrije

    27.01.2022 12:34
    2.
    Sledeca stvar, most se sa sremske strane zavrsava kruznim tokom na mestu postojece raskrsnice na izlasku iz kamenice, put se tu racva ka beocinu i ka paragovu/iriskom vencu, on usput sluzi i kao obilaznica oko kamenice. Tuda ce proci fruskogorski koridor pa ce sa njega moci da se sidje i ovim putem dodje do novog mosta. Prema tome most se zavrsava na odlicnom mestu a ne nigde! Ako vec pricamo o buci hajde onda i malo da pricamo o ljudima iz kamenice kojima ce most mnogo da pomogne jer zive na prizemlju i mnogo blize drumu nego ovi u zgradama i svaki dan im tunje kola odmah ispred kuce. Oni koji idu ka beocinu iz grada nece morati da prolaze kroz celu kamenicu vec ce samo skrenuti desno pri silasku sa mosta sa sremske strane. Ko hoce npr sa telepa da dodje do petrovaradina moci ce da predje most vozi pravo ka paragovu, prikljuci se na fruskogorski koridor, zaobidje kamenicu i dodje do petrovaradina.

    Obilaznicu oko grada predstavlja fruskogorski koridor i teretni saobracaj ce ici njime kroz tunel, oko kamenice, oko petrovaradina pa mostom preko dunava i spajace se na autoput kod kaća dok ce ovaj most biti gradski most i teretni saobracaj nece tuda prolaziti kao sto ni ne prolaze mostom slobode. Znaci treba da se grade dva mosta, ovaj i taj drugi izmedju petrovaradina i karlovaca. Celokupno resenje je odlicno dosta ce pomoci sobracaju, pogotovo na sremskoj strani, jedini problem je sto ce neko sa prozora gledati na vijadukt ali ne moze zbog par ljudi ceo grad da ispasta.
  • Dokle više

    27.01.2022 12:13
    1.
    Tako je street view jeste iz 2014 ali to nije bitno jer sve sto sam rekao idalje stoji jer u novoizgradjenim zgradama je isto poslovni prostor na prvom a stanovi tek na drugom spratu.
    Kao drugo, bitno je na kom su spratu jer ovde buke vec ima i bice je i sa vijaduktom i bez njega tako da je ovde problem da li ce ljudi gledati kroz prozor u vijadukt ili ne.
    Vijadukt je odlicno resenje jer ce biti bolji protok i manje guzvi. Necemo se zapucati u semafor ili u ovom slucaju u kruzni tok pri silasku sa mosta kao sto je to na mostu slobode.

    Jedino tacno od navedeno je da ja nisam iz tog kraja, zivim na bulevaru oslobodjenja, nemam decu, imam 20 godina i niko mi nije rekao sta da kazem nego sam gledao u urbanisticke planove, setao do kruznog toka, gledao gde ce most proci, koliko ce to biti blizu zgrada i sam dolazio do zakljucka. Nisam u nikakvoj politickoj partiji niti me bilo sta od toga zanima tako da mani me tih prica, zanimaju me urbanizam i saobracaj zato i citam i pricam o tome.
  • mirkonee

    27.01.2022 10:12
    Građani
    Pa svi bi ste da živite u velikom gradu i da imate zlatiborski vazduh. U suštini buka se može rešiti postavljanjem bukobrana a što se tiče vazduha. Pa veće se zagađenje stvara na mestu gde je saobraćaj zakrčen nego gde se vozila kreću. Ovom saobraćajnicom se znatno raskrčava gužva a samim tim smanjuje i zagađenje. Buka će biti povećana zbog intenziteta saobraćaja ali se to da rešiti kao što rekoh bukobranima. Tako da nema potrebe za nepotrebnim dizanjem halabuke. Ponavljam, živite u gradu koji raste. Ako hoćete tišinu selo je zakon.
  • AleksandarNS

    27.01.2022 09:23
    Alo ljudi
    Ljudi ajde bre vise manite nas gluposti.. Most slobode prolazi par metara od stanova i? Jeste svesni sad vec koje je zakrcenje na tom potezu, a sta bi bilo za par godina da se ne sagradi most. Uzgred cena nekretnine i izgradnjom mosta ce samo rasti.. tako da
  • sasa

    27.01.2022 07:56
    najeb*smo
    sa gradnjom mosta i vijadukta početi što pre
    ako je potrebno srušiti zgrade koje smetaju izgradnji mosta i vijadukta
    ako zakasnimo sa izgradnjom AV će podeliti kintu i kućnim ljubimcima i moraće da uzme još osamenaest kredita
  • Boriša

    26.01.2022 23:21
    O istom problemu pisao sam pre oko mesec dana sa istim konstatacijama kao i gospođe Bodroža (objavljeno je). Nisam mogao šire objašnjavati usled nedostatka prostora. Ovim u celini podržavam iznete stavove gospođe Bodroža. Pre nego što sam napisao primedbu rekognoscirao sam (pešice iako sam 80+) ceo teren i utvrdio problem. Međutim ostaje još jedan deo na koji niko ne ukazuje (nisam primetio), a to je kako će most ući u Sremsku Kamenicu. Pošto bi prema idejnom planu trebao da ide u sred naselja Sremska Kamenica ne vidim kako će se to rešiti bez velikih rušenja.
  • Ja

    26.01.2022 21:22
    @Sabahudin

    Ako prodaju i odu u sela odakle su došli pašće i cena kvadrata stana, a jednom dobrom delu prastanovnika grada se to nikako ne bi dopalo. Ne valja da ljudi odlaze pa čak i iz Novog Sada. Ovi što su iz sela došli, pa recimo da nisu mnogo promenili sredinu, u selo su i došli, porušili zatečene udžerice i tu napravili zgrade. Ovima iz udžerica dali kvadrate novogradnje, garaže i poslovni promet. Pridošlice su ovde došli samo u najveće selo u Vojvodini i ništa više, što da menjaju bilo šta u životu i običajima, sve su vam platili i ko vas sad... Ne cene ni oni vas ni za ič.
  • Ana

    26.01.2022 21:07
    Sremska strana
    Sremska strana skuplja nego ikad.
  • Лиманац

    26.01.2022 21:00
    овај што се представља као ја
    “Да си бар мало упућен у питање саобраћаја у Новом Саду”

    Ти не би ботовао за ову однарођену СНС власт…..


  • Mu

    26.01.2022 20:36
    Fu
    Biće 2 vijadukta poluprivatnog obilaska..jedan ce biti tik uz onu ruznoću od Zoneda..a drugi se pravi uz nove Galens zgrade i kola ulaze u stanove kupljene bez kredita,direktno..Bul.Evrope teška provincija...
  • Vladan

    26.01.2022 20:30
    Mnogo se ložite botovi, samo moram da vam kažem - od ovoga nema ništa.
  • Nikola

    26.01.2022 20:20
    Najsmešnija stvar je što ljudi iz urbanizma i gradski čelnici to nazivaju obilaznicom. Šta obilazi bulevar usred grada!?
  • Nebojša Berak

    26.01.2022 19:54
    Idiotluk
    Ja ne mogu ove ljude da razumem da se bune zbog vijadukta a da se ne bune zbog toga sto je most uopste na toj poziciji.
    Da imaju iole mozga i oni ali i novisadjani, most nije smeo da bude planiran na toj poziciji, nego u BEGEČU i da se odatle izlazi na autoput i put prema Backoj Palanci.
    Valjda je cilj izmestanje teškog teretnog saobracaja van grada. Mi smo vec sada u kolapsu a tek kada se saobracaj usmeri kroz bulevar Evrope bice potpuni haos, potpuno zakrcenje saobracaja.
    Ocigledno se neki privatni interesi fokusiraju kada je most postavljen na tu poziciju.
    Aman ukljucite mozak i dajte da se most izmesti u Begeč a do Begeca da se napravi bulevar i da se grad siri a ne da zivimo u kutiji sibica.
  • Strika

    26.01.2022 19:45
    Da se ne lažemo
    Most kod (iza) Futoga? Kad tako nešto predložimo verovatno imamo ideju ko bi taj most koristio? I kuda bi vodio? U gradu, posebno u Kamenici se taj most ne bi ni primetio, gužve na postojećim putevima bi se smanjile za cca 3 %. Najviše.
  • Лиманац

    26.01.2022 19:45
    @Овај што се представља као ја
    Да си бар мало упућен у питање саобраћаја у Новом Саду и мало мање политички острашћен, знао би да је изградња планираног моста једини начин да се избегне саобраћајни колапс у том делу града. То нема везе са политиком, већ са саобраћајном инфраструктуром и животом грађана.
  • Raja

    26.01.2022 19:08
    Most
    Most je itekako neophodan i na delu Futoga kao i na Novosadskom delu,kako će biti odrađen to je pitanje struke ali da se i ekološki zahtevi usvoje.
  • Cccc

    26.01.2022 18:34
    Podrška za most.....
  • Popara

    26.01.2022 18:30
    Auu
    Žao mi Šodrosa, priobalja.... Jedina dobra stvar je što će Galensovcima kamioni prolaziti ispod prozora, karma iz a bič.
  • Stohadin

    26.01.2022 18:29
    Putevi Auto
    Onako kako zamisli vlast tako će i da bude.....
    Nažalost loše po nas građane,a lepo za njih.
  • Đura Vojvođanin

    26.01.2022 18:05
    Most uopšte ne treba da ide tuda već negde između Futoga i Begeča. To bi rasteretilo saobraćaj u gradu u velikoj meri. Dunavac i Šodroš treba da ostane prirodna oaza uz određeno uređenje i da bude na ponos svih Novosađana da imaju takvu prirodnu oazu blizu centra grada i priliku da tu mogu da se opuste i rekreiraju.
  • Pićuka

    26.01.2022 17:58
    Jel znate šta je Vojvodina? Vojvodina je Panonija, A jel znate šta je Panonija? Ravnica. Sve preko četiri sprata štrči. Panonija su oranici. Dubai je pustinja. Nikada Vojvođan nije žele da živi kao da je u pustinji. retno vam bilo u "modernom" svetu. I obavezno da u parku bude poslastičarnica gde bake i deke mogu da odvedu unučad na kobajagi kolače jer su i bake i deke postali kobajagi, mada nisu svesni. Pozdrav Vojvođanima od Šumadinca koji je postao Lala.
  • Drug

    26.01.2022 17:57
    I da je ucrtano...
    Cak i da su drugovi to ucrtali pre 40 godina, i most i vijadukt, moze se precrtati. Tada su tu bile njive i kukuruzi nije se grad bio prosirio do te mere niti su drugovi racunali da se sprovodi bogradizacija srbije i novosadizacija vojvodine (plus i republike srpske).
    Znaci moglo se izmeniti i pomeriti dalje ka futogu kad je vec obilaznica jer su sada tamo njive, kao sto su bile na bulevaru evrope kada je tu zamisljen most.
    Ali vi necete da pomerite jer ste idioti bez skole, s nula grama mozga. Srdacan pozdrav.
  • Janko

    26.01.2022 17:52
    Zbor gradjana
    Ovo je kao iz nekog romana o bosanskim dogodovstinamoa sto su nas terali da citamo za lektiru
  • NS_BOB

    26.01.2022 17:46
    činjenice++
    Tačno je da taj vijadukt prolazi na oko šest metara od prozora drugog sprata zgrada – ne Galensove u kružnom toku, nego kod mornarice u Sime Matavulja 15 (vijadukt u visini 7-9m prelazi preko mesta sadašnje kuće u br 14) – vidi se na maketi sa sl.1 (a i PGR.2404).
    Inače po tekstu plana mosta iz sl. lista, nisu planirane čak ni akustičke barijere protiv buke – nego je ostavljeno pod „videćemo” (čitaj: ako budemo mogli da se ugradimo).
    Na prostoru današnje Depresije (između vijadukta i Limana 4) nije planirano zelenilo, kao što bi se možda moglo zaključiti iz slika u članku, nego su osim Lidla planirana još dva Galensova monstruma od po 8+ spratova, nalik na ovo izgrađeno kod kružnog toka. O tome je na R021 pisano još 2018 (https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/187227/VIDEO-U-Depresiji-ce-nici-soliteri-i-kruzni-tokovi.html) a može se videti na aktuelnom planu generalne regulacije Limana iz 2019 (JP Urbanizam, PGR br.2165).
  • NS_BOB

    26.01.2022 17:44
    činjenica
    Da, most na Ribarcu jeste planiran još pre pedesetak godina (i pre mosta slobode), ali se taj sporni vijadukt na-vrat-na-nos pojavio na maketi tek pred lokalne izbore u junu 2020., a u urbanističkim planovima tek u martu-junu 2021. Velika većina postojećih stanovnika ovog delu grada je svoje stanove kupila pre toga.
    Originalno tu je planiran samo produžetak Bulevara Evrope a most je trebao da počne kod nasipa – npr. R021 vest 29.11.2018 sa skicom mosta (i iskasapljenog Šodroša): https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/202672/Projektuje-se-novi-most-preko-Ribarca . U planu detaljne regulacije Limana iz 2007 (JP Urbanizam, PDR br.1671), je eventualno trebalo da na prostoru današnjeg kružnog toka Bul.Evrope i Bul.P.Pavla pa do Heroja Pinkija bude denivelisana raskrsnica (petlja), na mestu gde sada hoće da grade javne garaže. Uopšte nije bilo reči o vijaduktu od Dunava do Braće Grulović.
    Maketa mosta sa vijaduktom se prvi put pojavila bukvalno tri dana pred izbore, 18. Juna 2020 (https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/246184/FOTO-VIDEO-Predstavljena-maketa-novog-mosta-preko-Dunava-kod-Novog-Sada.html ).
    Plan generalne regulacije mosta (JP Urbanizam, PGR br.2404 ) je stavljen na javni uvid tek sredinom marta 2021 godine (https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/268583/Planiranje-novog-mosta-u-Novom-Sadu-Dokument-na-javnom-uvidu-prigovori-do-11-aprila.html), a usvojen je 18. juna 2021 (sl. list grada br.28).
    ...
  • ns

    26.01.2022 17:41
    mrzim da se svađam sa botovima to je kao sa kozom da se raspravljaš ali ovaj komentator što upućuje na street view treba da zna da je to slika iz 2014.te i da je jako providan kad kuca šta mu je rečeno, i takvi imaju decu, kakva će to deca biti kad im je tata ponosan bot, bez grama mozga, kuca šta vlasti odgovara a ne razmišlja o sebi i svojoj deci, uzalud uzalud uzalud
  • idi begaj

    26.01.2022 17:36
    Da li su stanari znali kakav most se pravi?
    Sumnjam da su se raspitivali,više je bilo kao "ma ko zna da li će ga napraviti".
    Sa druge strane,zašto ljudima ne izaći u susret ako je moguće?
    Ako to "umanjenje" ne utiče na protok saobraćaja...
    Ako je problem smanjiti ga onda pravite kakav treba.To što bi oni hteli a ne može, nije nešto što se ne dešava.Visok i veliki most se ne pravi da bi se napakostilo građanima već zato što je gradu NS potreban takav most na tom mestu.
    NS se širi zbog ljudi koji dolaze da žive u Ns,tako i mostovi.
  • Adamovićevo

    26.01.2022 17:34
    Srećno ljudi, pre 5 godina sam bio u sličnoj situaciji kad je od 3 sprata zgrada u komšiluku narasla na 5 pa na 8, a sagrađeno 9,tj. 8 i visoko prizemlje 1 i 2, kako mi objasniše oni #$&@* u ZIG-u. Neka klinka se drala na mene da je bila đak generacije i da zna da zgrada ne utiče na okolinu.
  • Лиманац

    26.01.2022 17:24
    Постоји решење
    Једина шанса за Нови Сад је смена однарођене СНС власти, која не ради у корист грађана него својих инвеститора.
  • @Dokle vise

    26.01.2022 17:09
    Zar je bitno da li je prvi ili drugi sprat? Neko tu zivi, mada pretpostavljam da Vi niste iz tog kraja.
    Sto batina po tudjim ledjima nista ne boli.
  • Silvester

    26.01.2022 17:05
    Ni ja vise nemam poverenja u projekat tog mosta.
    Na sremskoj strani stope mosta idu po rokovom potoku toliko su vodili racuna o svemu. I sad to peglaju vec duze vreme kroz urbanisticki projekat. Kad bude javna prezentacija pisite primedbe. Ako su takvu gresku mogli da naprave na sremskoj strani ko zna sta im je sve jos moglo promaci.
  • Logika

    26.01.2022 17:05
    ,,obilaznica"
    1. ,,obilaznica" po sred grada - koliko je bespredmetno uopste raspravljati sta je ,,obilaznica" a sta je precica...izgleda urbanisti u Ns ipak to ne znaju.
    2. most na suvom u duzini 1 km-ovo ce biti prvi most koji radzvaja umesto da spaja ljude.
    3. autoput po sred grada- a u Srbiji hiljade ljudi umiru od raka pluca zbog zagadjenja vazduha (ne zbog pusenja)
  • bole

    26.01.2022 16:59
    most
    Most i pristupni put može imati i veći nagib sa Bačke strane kao preko Korinta
  • Miladin

    26.01.2022 16:52
    A, ne. Vijadukt ce biti tu gde treba i tisincina. Kome se ne svidja-strafta odatle. Podrska graditeljima.
  • Ćoravi desk

    26.01.2022 16:40
    Opet se delimo, pa svi smo mi dođoši. Nije problem ni naseljavanje, ni gradnja, problem je što nije humana gradnja...
    Da se uštine i jedan metar kvadratni ako se može...
  • marjan

    26.01.2022 16:33
    kakve veze ima jel ima vijadukt ili nema vijadukt, mislim da je stanovnicima i bolje je da ima vijadukt jer je zvuk od stajanja na semaforu (kočenje, mirovanje, ubrzavanje, trubljenje) daleko iritantniji nego zvuk konstantnog prolazaka kola koji prosto bude kao šum, mislim da stanari žestoko potcenjuju kolika bi im buka bila da im je na svakih sto metara raskrsnica sa semaforom... što se tiče toga što je vijadukt visoko, pa čekajte pola vojvodine živi u prizemnim kućama na magistralama i šta svi oni da rade sa zvukovima? ne znam ni ko kupi stan na bulevaru evrope pa očekuje da mu bude tiho, bilo na prizemlju ili na trećem spratu, prosto, bilo vijadukta ne bilo vijadukta biće buke.
  • Rade

    26.01.2022 16:15
    @deki
    Dali ti mislis stvarno da je normalno da pravis obilaznicu oko grada kroz grad .A sto se tice tvoje detelinare ima da ti nikne 10 spratova ispred nosa sa tom investitorskom pricom nemoze vise od dva sprata .
  • ali

    26.01.2022 15:53
    niko
    ali bas niko zivi se ne pita sta i gde dalje kada se predje na sremsku stranu???opet, most je potreban, ne jedan nego tri, cetirii ali ovaj sa bulevara koji vodi za nigde.. a sto se tice stanara i stanova, niste njujork da vam metro prolazi na metar od prozora.. ipak ke ovo palanka-grad a u gradovima se ovakobi zivi tj.nikako!jer kod nas jeninfrastruktura apsolutna nula
  • Napoleon

    26.01.2022 15:39
    Taj most je trebalo jos ranije napraviti, sta su cekali. I sta se sad bune ljudi, pogledajte na Google mapama Minhen i videcete unutrasnji prsten autoputa R2 se zove. Pa u svim velikim gradovima se prave mostovi, nadvoznjaci, garaze, metro, tramvaj itd. jer bez toga bi sve stalo. I naravno treba ulagati istovremeno u zelene povrsine, velike parkove kojih kod nas nema
  • realno

    26.01.2022 15:32
    @ deki
    HAHAHA odličan savet, raspitaj se kod investitiora HAHAHA
  • Djuri

    26.01.2022 15:27
    Vijadukt
    Razumno resenje,drasticno ubrzava saobracaj,vijadukt bi trebao biti sa 4 trake,i premostio bi razne raskrsnice.Buka se moze resiti zvucnim zidom,a onda i ogranicenje brzine iznad 50kmh.
    I sav tranzitni kamionski saobracaj okolo celog grada pa na novi most i autoput za Rumu.
    Uvek ce neko biti protiv.A Novi Sad drasticno treba saobracajna resenja.
    Treba i sinski prevoz putnika,treba i veliki most sa 4 trake i tunel da se ozbiljno poveze rastuci Petrovaradin i Sr.Karlovci.
  • realno

    26.01.2022 15:26
    @ Dejan
    A da pre nesuvislog komentarisanja pročitaš tekst, da li bi to bio napor? Pišeš da je "vijadukt u proJektu od pre par decenija", a sad pročitaj polako, slovo po slovo:"vijadukt nije postojao do prošle godine, kada je ucrtan u regulacioni plan mosta iako u višem urbanističkom aktu, što je još uvek aktuelni Generalni urbanistički plan (GUP), ne postoji".
  • Mile

    26.01.2022 15:21
    @Dejan
    Ti si neki žestoki kereten jel?
  • ns posmatrac

    26.01.2022 15:15
    vijadukt
    Nema potrebe da vijadukt pocinje na pola bulevara Evrope.
    Tu bi onda vijadukt bio na nekih 15-20 metara od zgrada levo i desno.
    Nebi bio u visini 4 spratae vec 2-3 sprata sto je jos gore.
    To nemoze da se uporedjuje sa mostom Sobode jer tu se most tek pocinje da se uzdize. A ni to nije bas sjajno resenje ljudima koji zive tamo a imaju dupli drvored koji smanjue buku.

    Generalno taj viajduk netreba da pocne pre okretnice busa 4 na lamnau tj kod novog Lidla (narodnog fronta).
    Realno moze i od ulice 1300 kaplara.

    Doduse onda bi se tu pravile vece guzve kod ulaska i slaska sa mosta takod je mozda i bolje da vijadukt pocne od kruznog toka.
  • Dokle više

    26.01.2022 14:49
    Garantujem da ovi idalje ne znaju dokle ide vijadukt jer sve zgrade koje se nalaze kod kruznog toka imaju poslovni prostor na prvom a stambeni tek na drugom spratu. Vijadukt će biti sirok dve saobraćajne trake, znači ni 10 metara i ići ce sredinom bulevara tako da im neće prolaziti ispred prozora. Idite na mapu, na street view i videćete da ima bukvalno samo dve žute zgrade, jedna sa obe strane bulevara kojima će jedino možda smetati vijadukt jer imaju stanove odmah na prvom spratu umesto na drugom mada se vijadukt odmah posle kruznog toka spušta rampom dole na bulevar tako da ne bi trebalo ni njima da smeta ali hajde videćemo još. Prema tome svi ovi protesti i pobune protiv nisu uopšte opravdane.
  • Limanka

    26.01.2022 14:41
    Plan Telepa iz 2007-godine
    Ljudi moji, pa taj vijadukt je ucrtan u planu Telepa još 2007. godine kad nisu ni postojale zgrade na Bulevaru Evrope. U svim sledećim planovima je takođe ucrtan. Pa šta sada hoćete? Svi su drugi krivi što ste vi tek sada čuli za to. I pre vas je neko planirao ovaj grad. Pa ne živite u selu. Za gradove veličine NS-a je to normalno jer jedino tako mogu da funkcionišu. Zato se i zovu gradovi a ne sela. Kome se ne sviđa neka ode...prosto i jednostavno.
  • /

    26.01.2022 14:34
    /
    kakve veze ima sto su planirani ranije?
    ni komunisti se nisu bolje pokazali po ovaj grad
  • Ibro dirke nas

    26.01.2022 14:32
    Vlast
    Ko nam vodi grad bolje nismo ni zasluzili! Uzivajmo.
  • Vv

    26.01.2022 14:28
    Jad I beda
    U većini komentara osuđuju stanare što su tu kupili stanove a nisu proverili šta će se sve graditi, upućuju ih da prodaju stanove i vrate se u sela iz kojih su došli... Jad i beda našeg mentaliteta iskazan u punom "sjaju".
    Most je planiran još pre 20 godina, ali takav vijadukt nije.
  • drmr

    26.01.2022 14:27
    malogradjanstina
    Ne radi se ovde o drustvenim stanovima koje je neko dobio za dz, pa mu je svaka lokacija dobra, vec o skupo placenim stanovima koje je neko birao. Ne razumem sta sad kukaju kad su sami birali stanove na kruznom toku, bez parkinga, sa skupim garaznim mestima koja ne zele da kupe. Sutra ce se zaliti kako moraju da parkiraju na telepu. Ko skupo plati stan na kruznom toku, ni vijadukt mu nece tesko pasti. Uzivajte jedno drugim nad glavama.
  • Goran

    26.01.2022 14:22
    Podrška izgradnji mosta i vija
    Očekujem stvaranje malo veće inicijative koja će podržati izgradnju mosta i vijadukta jer će isti rešiti mnoge probleme novosađana i stanovnika fruške gore. Stop malim interesnim grupama, zašto su kupovali stanove na bulevaru a sada bi na istom da imaju planinski vazduh a umesto mosta biodiverzitet sa retkim životinjskim vrstama.
  • Gari021

    26.01.2022 14:20
    JpUrbanizam
    Pa ovo je glupo komentarisati pošto su svi znali šta i kako će biti i ne smeta toliko koliko smetaju Telepska Dolina i City land, I Galens blokovi od 100 spratova to je problem i sta bagra radi i sta dodaje i ucrta a za pare u planove to bi trebalo videti. Ovo samo skreće pažnju od važnih stvari.
  • Bojan

    26.01.2022 14:19
    @Deki

    Koristiće ga tačno nula ljudi, pošto se dovoljno stanovnika Telepa, Limana i bulevara protivi da do te gradnje nikada ni ne dođe. Ako vam treba most, gradite ga uzvodno van grada, kraj priče.
  • borislion

    26.01.2022 14:15
    BRAVO
    Bravo za Bojanu. Ovo sa vijaduktima nema nikakvog smisla niti je potrebno da se dize na 1 km od obale Dunava. Ne pre kasarne. Naprosto nema smisla.
    To je isto kao kad bi vijadukt Mosta slobode počinjao kod Futoške pijace.
    Čisto foliranje.
    Svako ko poredi betonizaciju NS sa urbanizacijom nije dobronameran.
    Ovo je urbicid praćen pražnjenjem cele Vojvodine koja je nagrnula u NS nakon nekoliko demografskih udaraca koje smo imali 90 tih.
    Imaćemo na silu sklepan milionski grad za 10 godina.
  • Рацка Варош

    26.01.2022 14:10
    Када ти, рецимо, у Лазаревцу, упадне секира у мед, и дедовину продаш држави због изградње аутопута, па одлучиш да живот наставиш у НС, ствар културе становања је да при избору локације за стан, провериш регулационе планове.
  • Dejan

    26.01.2022 14:04
    Ns
    Kad ste kupovali vase cenjene stanove,ponosili ste se time,investitor je takodje znao da ce tu proci viadukt,to je u proJektu od pre par decenija, idite njemu pa trljajte nos a ne ovde preko novina ! Viadukt ce ici sredinom bulevara, nije to nekoliko metara nego vise od 30m tako da uzivajte jos u tisini i u silnim semaforima !
  • @deki

    26.01.2022 14:01
    Čitaj kako je napisano: nisu protiv mosta, nego protiv vijadukta.
  • @Deki

    26.01.2022 13:57
    Jako pametan
    Nije problem most, nego vijadukt. Mozes pitati google sta to znaci. Lepo sto si se raspitao, ali urbanisticki plan se promeni za mesec dana, tako da se ne nadaj da to sto si saznao da je istina, i upravo to je problem zbog cega se bune stanovnici Bulevara evrope sto je neko promenio plan u odnosu na ono sto je bilo kad su kupovali stan pre 5 godina ;)
  • ojljebe

    26.01.2022 13:53
    a
    @Deki

    Pa jel ti mislis da se ne moze promeniti plan pa da ti nikne jedan soliter ispred tvog prozora? I sta ce onda biti? Celi Bulevar Evrope ce da ti kaze sam si birao ko te sisa.

    Ako verujes planovima, svaka diskusija je zavrsena.
  • Gradjanin

    26.01.2022 13:50
    Zagrebu lepotu daju upravo ti vijadukti , ko je bio zna
  • Lale

    26.01.2022 13:43
    Tako je i kod zgrada na limanu 2 pored mosta Slobode...i? Koje su ovo gluposti, pa mostovi i prolaze pored prozora sto je sasvim normalno, pogledajte neke vece gradove u Evropi i svetu.
  • gospa Fema

    26.01.2022 13:39
    -
    napredno-skorojevicki urbanizam i kako iskopirati i nakalemiti belosvetske trice i kučine, nema veze dali je pametno, glavno da misle da je moderno. Narodna poslovica : " najela se vaš gladnica pa misli da je kraljica!"
  • Симеон

    26.01.2022 13:39
    Зелена градња
    Па ови планирају пошумљавање града и булевара судећи по овим астралним пројецијама будућности?! Да неко заиста размишља о наведеним проблемима буке, загађења и хаоса од саобраћаја забранили би исти по свим урбанистички уништеним деловима града Грбавица, Н.Детелинара, Подбара, Роткварија па надаље....
  • Deki

    26.01.2022 13:27
    Ljudi, vi iz tih zgrada i ulica sto se bunite, Bulevar Evrope i most u nastavku je projekat od pre sigurno 20 godina, premotajte i nadjite vesti iz 2000tih godina kad se gradio Bul.Evrope, vidite planove koji su bili tada. Uprkos svemu tome vi ste samo kupovali, bez ikakog razmisljanja sta ce biti tu. Ja sam "nedavno" kupio stan na Detelinari (pre 5 godina), kad sam kupovao stan raspitao sam se da li ce se preko puta graditi neke zgrade (rekli su maksimalno dvospratnice jer tlo nije pogodno za vise zgrade), da nece neka nova ulica ili ne daj Boze neki bulevar da se gradi tuda (nece sigurno), da li je u planu neka skola,vrtic ili drugi javni objekat (kazu samo skola i/ili vrtic, ali to nije sigurno jos jer ima jos mesta gde moze da se gradi to), investitora pitao sta se planira u lokalima dole (ako je kafic ili neka picerija,grill ili tako nesto - nisam zainteresovan)... Dakle ako imate pare za stan, nije sve samo u tome da vam se svidi stan i lokacija, nego se i malo raspitati (kod investitora, mesne zajednice, na kraju krajeva i u zavodu za izgradnju grada). Nemojte da vam je to tesko.
    I da, da se vratimo na ove sto su kupovali bez razmisljanja - to vam je, sto vam je. Ili prodajte/menjajte ili preuredite stan u kancelarijski prostor na primer i tako ga izdajte. Sta sad, treba cela sremska strana da ispasta jer vi niste razmisljali na vreme??? Jeste svesni koliko ce ljudi koristiti taj most ko god da ga gradi??? Sramota koliko samozivosti
  • Mili

    26.01.2022 13:26
    Ma treba sve zgrade po gradu porušiti i sve drumove preorati. Sve da bude jedna velika livada umesto NS pa valjda bi onda sve bilo potaman.
  • no name

    26.01.2022 13:20
    Jel to znači da će cene kvadrata u Galens zgradama kod kružnog toka da padnu?
  • Adamovićevac

    26.01.2022 13:19
    Kako to kažu kriminalci na vlasti: "To su sve neprijatelji progresa, plaćeni od stranih ambasada, fašisti i lenštine." Molim Limanca da me demantuje.
  • Gari

    26.01.2022 13:15
    Svima na prizemlju i na prvom spratu stanova ka ulici, vozila prolaze na nekoliko metara od prozora, pa se niko ne buni i ne prodaje stanove da bi se vratili u zavicaj, mir tisinu i zelenilo.
  • ciga

    26.01.2022 12:54
    sviranj q...
    Odakle su ovi renderi,pa ovoliko drveca jos malo nece biti ni na Fruskoj Gori a ne da ih ima po gradu.
  • Лиманац

    26.01.2022 12:53
    Боже мили, чуда великога!
    Знали су да ће то бити једна од главних градских саобраћајница када су куповали станове.
  • pawlle

    26.01.2022 12:45
    cuo sam da ce do svakog stana na visim spratovima biti odvajanje ,direkt u stan ,ako budu pravili kao bazen a joj i kao sve do sad........
  • Sabahudin

    26.01.2022 12:38
    Omerović
    Prodajte stanove, pa nazad u sela iz kojih ste došli u NS...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna